خاطره استاد
 
همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل

عاغا من امروز رفتم دانشگاه با دوستام داشتیم تو راهرو میرفتیم به سمت کلاس ریاضی 2تو راه استاد ترم قبلمون استاده ریاضی1و دیدیم خلاصه سلام خوبین و از این تعارف های مسخره که از ته دلم نبود بارهم کردیمزبان درازیبعد رفتیم کلاس خلاصه بعد 2ساعت فک زدن استاد کلاس تموم شدش ماهم عین گرسنه های افریقا همین که کلاس تموم شد گفتیم طودی بریم تو سلف ی چیزی بخوریم که خدای نکرده معده نازنینمون اذیت نشه تو راه باز همون استاده دیدیم برگشته به ما میگه شماها چرا ولین اخه یکی نیس بگه استاد اگه من ولم که تو بدتر از من ولیییییی

خدایی همین کارارو میکنن ادم از دانشگاه زده میشه ها استاده ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

شمااگه خاطره باحال از استادتون دارین برام بفرستین آرام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, :: 15:9
sepideh

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدنظر یادتون نررررررره اگه مطلب خوب و جالبیم داشتین برام ایمیل کنین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی درهمه از عشق بگیر تا جک و کلکل و آدرس sepina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 113985
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1



 
 
 

انجمن پاتوق من و تو

http://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpghttp://tokachat.ir/w6975_Untitled12.jpg